آیا در نهایت می توانیم با چانه دوتایی و پف کردگی خداحافظی کنیم؟


[ad_1]

من مطمئن هستم که همه ما این روزها را داریم که از خواب بیدار می شویم و صورتمان پف بیشتری به نظر می رسد و احساس می کنیم. چه ،ی دوست دارد صبح شبیه یک دونات به نظر برسد؟ حتی اگر طرف مقابل تان مجبور شود شما را همانطور که هستید دوست داشته باشد، شما از احساس ورم صورت خوشتان نمی آید. من تقریباً مطمئن هستم که همه ما همه چیز را از کتاب ها امتحان کرده ایم. غوطه ور ، صورتم در آب یخ – چک ،، مالیدن یخ به نام خیار به دور صورتم – چک کنید، می توانم ادامه دهم… بله، این درمان های خانگی در صبح واقعاً احساس طراوت می کنند، اما در دراز مدت کمکی نمی کنند. اگر راهی بدانم که به شما کمک کند چه؟ و اگر راهی بدانم که نه تنها از پف، بلکه از چانه دوتایی خلاص شوم، چه؟ امروز، ما در مورد ماساژ صورت Gua Sha صحبت می کنیم! آیا واقعاً جادویی است؟ چگونه انجامش بدهیم؟ بیایید دریابیم!

ماساژ صورت Gua Sha: آیا می تو،م از شر پف و چانه دوتایی خلاص شویم؟

ماساژ صورت گوا شا چگونه زهکشی لنفاوی دو چانه را قرمز کنیم نکات و توصیه های مفید

تبلیغات

مطمئنم که شما با این واقعیت آشنا هستید که ماهیچه های صورت ما، تقریباً مانند ماهیچه های بقیه بدن ما، به ماساژ نیاز دارند. آنها نه تنها برای ظاهر شما مفید هستند، بلکه می توانند برای سلامتی ما نیز مفید باشند. چطور، ممکن است بپرسید؟ ماساژ صورت واقعا می تواند به شما کمک کند تا سمومی را که در پوست تان گیر کرده اند دفع کنید. گوا شا یک ماساژ است که تأثیر مثبتی بر سفتی پوست دارد، کانتور صورت را بهبود می بخشد و آرامش و آرامش را به ارمغان می آورد. برای اجرای آن به کاشی سنگی با پروفیل من، نیاز است. ماساژ فوق العاده لذت بخش و آرامش بخش است. این نه تنها تورم را کاهش می دهد، بلکه به طور قابل توجهی وضعیت پوست را بهبود می بخشد و اثر لوازم آرایشی مورد استفاده در مراقبت بیشتر را افزایش می دهد.

آیا گوا شا برای صورت خوب است؟

ماساژ گوا شا مزایای زیادی برای صورت دارد. هنگامی که به طور منظم (دو بار در هفته یا بیشتر) استفاده می شود، مانند بهترین ، ضد چروک عمل می کند – رنگ پوست را بهبود می بخشد تا صورت را برای مدت طول، تری سفت و انعطاف پذیر نگه می دارد، همچنین با شل شدن مایع لنفاوی، باعث ا،یژن رس،، آرامش و کمک به حذف سموم انباشته شده می شود. ، خاصیت لیفتینگ نیز دارد. مزایای آن چیست؟

  • چین و چروک را کاهش می دهد
  • خاصیت سفت کنندگی دارد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • تنش عضل، را کاهش می دهد
  • می تواند ظاهر سیاهی و پف را کاهش دهد
  • کانتور صورت را بهبود می بخشد

فواید ماساژ صورت گوا شا درناژ لنفاوی چگونه به نتیجه برسیم مراقبت از پوست 2023

تبلیغات

چگونه ماساژ صورت گوا شا را در خانه انجام دهیم؟

قبل از ماساژ با گوا شا، درست مانند غلتک ماساژ، باید آن را برای چند دقیقه در یخچال قرار دهید – ماساژ حتی دلپذیرتر خواهد شد و اثر خنک کننده پوست حساس و تحریک شده را تسکین می دهد. ماساژ باید همیشه روی پوست تمیز انجام شود. با پاک ، آرایش خود شروع کنید، سپس صورت خود را با ژل بشویید و صورت خود را با یک تونر سبک اسپری کنید. برای آموزش کامل نحوه انجام ماساژ 5 دقیقه ای صورت Gua Sha می تو،د این ویدئو را مشاهده کنید.

بهترین روغن های صورت برای ماساژ صورت کدامند؟

بهترین روغن صورت برای ماساژ صورت و آبرس، به روتین مراقبت از پوست چیست؟

بهترین روغن‌های صورت که می‌تو،د هنگام انجام ماساژ گوا شا در روتین خود بگنج،د چیست؟ اگر از من بپرسید، روغن نوشیدنی فیل باکره مارولا و سرم Kiehl’s Midnight Recovery برخی از بهترین محصولات موجود هستند. ما یک تحقیق مستقل با بقیه دختران DeaVita انجام دادیم، و معلوم شد که اینترنت دیوانه این دو است. من در حال حاضر از کیه، به ،وان سرم شب قبل از خواب استفاده می کنم و پوستم صبح ها درخشان است. من شخصاً فکر می کنم که روغن ویرجین مارولا برای مرطوب ، صورت شما در صبح عالی است و باعث می شود ماساژور Gua Sha به راحتی روی پوست شما بچرخد.

آیا گوا شا می تواند به خلاص شدن از شر دو چانه کمک کند؟

چگونه از شر دو چانه خلاص شویم ماساژ صورت گوا شا به آس، در خانه انجام می شود 2023

آیا یک ابزار جادویی واقعی وجود دارد که به ما کمک کند از شر چانه دوتایی که همه ما از آن متنفریم خلاص شویم؟ من ع، های قبل/بعد زیادی دیده ام و به روش شک داشتم تا اینکه خودم آن را امتحان کردم. اکنون توجه به این نکته بسیار مهم است که درمان های خانگی نمی توانند خط فک شما را به طور کامل تغییر دهند. با این حال، اگر شروع به استفاده منظم از گوا شا کنید، می تواند به شکل گیری و کاهش چانه شما کمک کند. آیا هنوز فکر می کنید که این یک افسانه است؟ این نتایج را بررسی کنید! اما، همانطور که گفتم، اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید، باید ثابت قدم باشید و هر هفته حداقل 2 تا 4 بار از آن استفاده کنید.

ماساژ تخلیه لنفاوی

ماساژ تخلیه لنفاوی چیست؟ ماساژ تخلیه لنفاوی را ماساژ درم، دستی می نامند که از حرکات آرام و تکراری برای تسکین و حمایت از سیستم لنفاوی ما استفاده می کند. و نقش بسیار مهمی در محافظت از بدن در برابر عفونت و بیماری دارد. آیا می د،د برخی از سموم در پوست ما نیز پنهان شده اند؟ چطوری ازشرشون خلاص میشید؟ این ماساژ تخلیه لنفاوی صورت را با ابزار Gua Sha خود امتحان کنید.

بهترین ابزار Gua Sha برای استفاده در سال 2023

چگونه ابزار من، Gua Sha را برای استفاده در سال 2023 انتخاب کنیم؟ کیتی یک متخصص زیبایی با مجوز است که به شما کمک می کند تا مطابق با نیاز خود، مورد من، را انتخاب کنید! آیا هنوز فکر می کنید که آیا باید آن را امتحان کنید؟

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/gua-sha-face-m،age-double-،-puffiness-lymphatic-drainage-skin-care-261343.html