آیا برش باب فرانسوی با چتری برای شما هم هست؟


[ad_1]

باب اسلایس، باب تاک، باب باب یا حتی باب ایتالیایی… بله، مدل‌های موی باب زیاد هستند و هرگز از محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی دست نمی‌کشند! اما هیچ چیز مانند ک،یک بزرگی که به آرامی در حال بازگشت است وجود ندارد: باب فرانسوی، که واقعاً شگفت‌انگیز است. بنابراین آیا شما برای یک ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل آماده هستید که قول می دهد تمام برش های کوتاه باب را از سلطنت خلع کند؟ برای کشف الهام از ما به خواندن ادامه دهید: مدل موی تیلور لاش یا شیک ترین پوش فرانسوی باب، و روتین موهای او.

باب فرانسوی یا مدل موی تیلور ، که جلوه می کند!

مدل موی کوتاه با ظاهر مدرن حاشیه ای مدل مو باب 2023

تبلیغات

تیلور لاشای مدل و فشن بلاگر متولد و بزرگ شده در تگزاس، ایالات متحده آمریکا، مانند یک پاریسی واقعی به نظر می رسد، این یک واقعیت است! با این حال، او دقیقا چگونه آن را ساخته است؟ خوب، از یک طرف، به خاطر ریشه فرانسوی او و از طرف دیگر – باب فرانسوی باورن،ی او. این مدل موی باب بسیار کوتاه مظهر سبک فرانسوی است و در خارج از کشور سر و صدای زیادی به پا می کند. اما چرا دقیقاً دنبال آن می روید؟ آیا این یک مدل موی ساده برای نگهداری است؟ برای چه ،ی من، تر است؟ و مهمتر از همه، روال تیلور ، چیست که به او اجازه می دهد همیشه یک برش مد روز داشته باشد؟ ما همه چیز را به شما خواهیم گفت!

مدل موی کوتاه مد روز برای ،ن: چرا به سراغ باب فرانسوی بروید؟

روتین مراقبت از مو باب فرانسوی با چتری چگونه نگهداری شود

تبلیغات

ترندهای مو می آیند و می روند تا دنیای زیبایی را شکل دهند و به ما این امکان را می دهند که با ظاهری تازه که بسیار مد روز است بدرخشیم. بعد از باب بلند و باب غوطه ور، ،ت باب فرانسوی است که برجسته شود. و مدل موی Taylor Lashae مطمئناً همه چیز را دارد. اما چرا دقیقاً آن را انتخاب کنید؟ ما فوراً به شما پاسخ می دهیم: زیرا یک مدل موی کوتاه باب تازه و سبک است که با حداقل تلاش به شما رونق می بخشد!

مدل موی Taylor LaShae مدل کوتاه ،نه باب فرانسوی با چتری

مدل موی Taylor LaShae مظهر ظاهر “بی زحمت و بی‌هدف” زیبایی فرانسوی است. این مدل موی باب کوتاه به پشت گردن، بالای گوش ها ختم می شود، بنابراین به آرامی خط فک را برس می کشد. گردن را صاف می کند، اما صورت را قاب می کند تا ظاهری شیک فرانسوی ایجاد کند. برای تکمیل ظاهر، آن را با چتری های پرده ست کنید!

مدل موی Taylor LaShae با حاشیه ای که برای حفظ مدل موی باب آسان است

و اگر تعجب می کنید که چرا باید ریسک کنید، ما بزرگترین مزیت این مدل موی باب فرانسوی را به شما می گوییم: نگهداری آسان آن. به خصوص به دلیل ظاهر طبیعی و غیررسمی اش که می تو،د بدون تلاش زیاد از آن استفاده کنید، قابل توجه است. پس از شستن مو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با موس بافت دهید و خشک کنید. بله، به همین راحتی است! همچنین در نظر داشته باشید که هر شش تا هشت هفته یکبار انجام آن برای باب شما در بهترین حالت لازم است. در نهایت، یک مزیت غیرقابل انکار دیگر وجود دارد که قابل ذکر است: باب فرانسوی به طور یکنواخت رشد می کند! اما در نهایت این برای شماست؟

چه ،ی می تواند باب فرانسوی بپوشد؟

مدل موی کوتاه تیلور لاشای 2023

دختر It-girl Taylor LaShae باب فرانسوی خود را با استایل و غرور می پوشد، اما معلوم شد که این باب کوتاه ممکن است برای همه اشکال صورت من، نباشد. بنابراین مهم است که قبل از رفتن به آرایشگاه خود به دقت فکر کنید. به گفته متخصصان، این مدل موی باب فقط برای گروه بسیار کوچکی از افراد است و برای خانم‌هایی که عادت به شستن و پوشیدن دارند و برای ،، که از انحنای طبیعی موهای خود لذت می‌برند، من،‌تر است.

مدل موی معمولی تیلور لاشایی که باب جلوه موهای کوتاه ترند برش زن

در مورد فرم صورت، آرایشگران می‌گویند که خانم‌هایی که خط فک باریک‌تری دارند بیشترین سود را از این مدل موی کوتاه می‌برند. اگر مطمئن نیستید که به سراغ آن بروید یا نه، توصیه می کنیم نظر آرایشگر خود را بپرسید. او مطمئناً بهترین توصیه را به شما خواهد داد.

چگونه مدل موی باب روال موی تیلور ، را اتخاذ کنیم

در خطر تکرار، نگهداری از این مدل مو بسیار آسان است. به لطف ظاهر چشمگیر برش، لازم نیست برای مراقبت از هر رشته، ساعت ها جلوی آینه بم،د. هر چه آشفته تر، بهتر! و حالا بیایید نگاهی به روتین موی تیلور لاش بیندازیم.

روتین موی تیلور ،

مدل موی کوتاه با فرنچ باب فرنچ تیلور لاشئه مدل موی روتین روتین

اما تیلور ، دقیقاً چه می کند تا همیشه یک باب فرانسوی ژولیده و بی عیب داشته باشد؟ اگر فکر می کنید او از طیف گسترده ای از محصولات آرایشی گران قیمت استفاده می کند، دوباره فکر کنید. در واقع، او به باب چتری خود توجه خاصی نمی کند، این پوست اوست که اولویت اول اوست. در یک مصاحبه اخیر، او اعتراف کرده است که موهایش آ،ا،مان است، زیرا او ساده ترین میانبر را دارد که برای مدل دادن بسیار ساده است.

مدل موهای کوتاه ،نه 2023 مدل موی Taylor Lashae

در مورد روتین خود، LaShae تصریح می کند که به محض خارج شدن از حمام، موهای خود را صاف و از جمله چتری هایش را شانه می کند. سپس دستمالی را دور سر و چتری هایش می بندد و هدفش این است که دومی را درست کند و کمی روغن مو به طول ها می زند. در نهایت موها را با دستانش به هم می زند و اجازه می دهد به طور طبیعی خشک شوند. شما بروید، هیچ چیز پیچیده ای نیست!

* اعتبار تصاویر: اینستاگرام Taylor LaShae

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/do-you-dare-wear-taylor-lashae-hairstyle-very-s،rt-french-bob-haircut-259471.html