آلفورد می‌گوید تغییر آموزش در ARB این حرفه را در دسترس‌تر نخواهد کرد


[ad_1]

آلفورد به آ،ین مرحله درایو ARB برای حذف قطعات 1 تا 3 موجود و تغییر به یک انعطاف پذیرتر و دو مرحله ای پاسخ می داد.مبتنی بر نتایج‘ سیستم.

بر اساس اسناد منتشر شده به ،وان بخشی از مشاوره نهایی در مورد انقلاب آموزشی پیشنهادی، معماران مشتاق باید شایستگی های خود را با ملاقات با 49 نفر نشان دهند.عواقبطی دو مرحله جدید صلاحیت پس از مدرک: مرحله یادگیری یا نتایج تحصیلی. و مرحله آموزش یا تمرین.

مدرک لیسانس معماری (،مت 1) با اعتبار ARB دیگر برای واجد شرایط بودن به ،وان یک معمار مورد نیاز نخواهد بود.

اما RIBA گفت که قبلاً ‘c’ را افزایش داده استنگر، با ARB در مورد اصلاحات. در بی،ه ای که توسط این موسسه منتشر شد، آلفورد گفت: “ما باید از این فرصت یک بار در نسل استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تغییرات در سیستم آموزش معماری مشهور جهان ما به نفع همه است.”

‘[This] مدل اعتباربخشی ARB اجازه نمی دهد … حرفه ای در دسترس تر و بازتر و نماینده تر. همچنین باعث سرعت بخشیدن به کارها نمی شود.

دانش‌آموزان باید هم مهارت‌های اصلی را ،ب کنند و هم تخیل برای تطبیق آن‌ها برای کمک به حرفه در پاسخگویی و تعریف آینده‌ای نامطمئن داشته باشند – معماران فردا با چالش‌های متفاوتی نسبت به برنامه درسی امروز مواجه خواهند شد.

آلفورد همچنین گفت که این بودضروری است که مدل‌های جدید آموزش یک حرفه واقعاً فراگیر را تسهیل می‌کند و افزود: «ما باید موانع را از بین ببریم و معتقد نیستیم که این به اندازه کافی پیش می‌رود.»

مشاوره سه ماهه ARB که این هفته راه اندازی شد، از معماران، مربیان و دانشجویان دعوت می کند تا نظرات خود را در مورد پیشنهادات خود به اشتراک بگذارند.

با توجه به بازخورد و اصلاحات نهایی، تنظیم‌کننده می‌خواهد اولین دانش‌آموزان این مسیر نتایج جدید را در سپتامبر 2025 شروع کنند.

گروه نهایی دانش‌آموزان بخش 2 “قدیمی” دوره‌های خود را در سال 2026 آغاز می‌کنند. هیچ دانش‌آموز جدیدی نمی‌تواند دوره بخش 2 را پس از سپتامبر 2027 شروع کند و بخش 1 دیگر برای احراز صلاحیت تجویز نمی‌شود.

دیروز، ثبت و مدیر اجرایی ARB، هیو سیم،، گفت که پیشنهادات آن نشان دهنده «نقطه عطفی برای آینده این حرفه» و اولین بررسی در مقیاس بزرگ آموزش معماری در پنج دهه گذشته است.

ARB گفت که چارچوب پیشنهادی آن با دوره های کارآموزی و سایر مسیرهای جدید آینده سازگار است و “موانع آموزش و آموزش چندحرفه ای را از بین می برد”.

علاوه بر تعریف مجدد دسترسی به این حرفه برای معماران بالقوه، پیشنهادات ARB همچنین شامل ارائه استانداردهای واضح تر و قوی تر برای دانشکده های معماری و سایر ارائه دهندگان یادگیری است.

،مت 1 قرار است در بازنگری کلی آموزش معماری مورد بررسی قرار گیرد. آیا از این تغییرات حمایت می کنید؟

— مجله معماران (@ArchitectsJrnal) 8 فوریه 2023

بی،ه کامل سایمون آلفورد، رئیس RIBA

ما از این مشاوره استقبال می کنیم و پاسخی سنجیده ارائه خواهیم داد که نگر، هایی را که با ARB مطرح کرده ایم تقویت خواهد کرد. ما همچنین از اعضای فردی خود می خواهیم که پاسخ دهند – ما باید از این فرصت یک بار در نسل استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تغییرات در سیستم آموزش معماری مشهور جهان ما به نفع همه است.

در طول دهه گذشته، RIBA به طور فعال از ابتکاراتی حمایت می کند که مدل های جدیدی را برای آموزش معماری تشویق می کند. در بررسی آموزشی ما در سال 2015، راه پیش رو 2021، و کتاب سفید آموزش RIBA 2023. ضروری است که مدل‌های جدید آموزش، یک حرفه واقعاً فراگیر را تسهیل کند – wما باید موانع را از بین ببریم و ما معتقد نیستیم که این به اندازه کافی دور است.

دیدگاه ما چند هفته پیش تأیید شد، زم، که RIBA میزبان یک روز خارج از خانه در مورد آموزش و تمرین بود که در آن از دانش‌آموزان، مربیان، تمرین‌کنندگان و ARB شنیدیم. ما از چالش های مالی برای تأمین بودجه آموزش، بدهی های انباشته دانش آموزان و همچنین راه های جدید ورود به این حرفه شنیدیم. ما چیزهای زیادی آموختیم که بیشتر تفکر RIBA را در مورد ارائه و اعتبار آموزش معماری تقویت می کند.

من شخصاً از طرفداران مدرک معماری هستم – به ،وان یک مدرک عمومی خوب و سکوی پرشی برای مشاغل مختلف. با نگاهی به آینده، در حالی که موفقیت رشته ک،یک و مسیر دیپلم را تشخیص می‌دهم، می‌خواهم ساختاری ببینم که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد ظرف پنج سال واجد شرایط شوند – به آنها اجازه می‌دهد از ،یبی از دوره‌های کارآموزی، مدرک، کارشناسی ارشد، و ،ب درآمد و… انتخاب کنند. دوره های آموزشی را بیاموزید (این دوره توسط مدارس و شیوه های آموزشی ارائه می شود).

من با این مدل جدید تغییر زیادی نمی بینم

در حال حاضر تغییر چند، نمی بینم. مدل اعتباربخشی ARB اجازه نمی دهد دوره های جدیدی که ما از آن حمایت می کنیم، حرفه ای در دسترس تر و بازتر و نماینده ایجاد کنند. همچنین باعث سرعت بخشیدن به کارها نمی شود. ما نیاز به حمایت از دوره‌هایی داریم که نیاز به مهارت‌ها و شایستگی‌های اصلی را تشخیص داده و تقویت می‌کنند، اما همچنین نیاز ضروری برای تج، نسل بعدی برای ایجاد مدل‌های تمرینی همیشه در حال تکامل و من، را تقویت می‌کنند. دانش‌آموزان باید هم مهارت‌های اصلی را ،ب کنند و هم تخیل برای تطبیق آنها برای کمک به حرفه در پاسخگویی و تعریف آینده‌ای نامطمئن داشته باشند – معماران فردا با چالش‌های متفاوتی نسبت به برنامه درسی امروز مواجه خواهند شد.

همانطور که در کتاب سفید آموزش ما بیان شد، RIBA قبلاً بازنگری قابل توجهی از برنامه درسی انجام داده است. مضامین و ارزش های ما برای آموزش معماری، که در راه پیش رو، برای ارائه یک چارچوب مفید برای دانشکده های معماری برای رفع کاستی ها ایجاد شدند. ما توصیه می‌کنیم که ARB این مضامین و ارزش‌های فراگیر را برای آموزش معماری بپذیرد و ت،یم من،ی از صلاحیت‌ها و مجموعه مهارت‌های اصلی را در هر کدام ارائه دهد. این دو سیستم را همسو می کند.

[In terms of the RIBA’s validation of sc،ols]این فرآیندی است که استانداردها و کیفیت را در آموزش معماری به رسمیت می شناسد. این شناخت بین المللی است. اعتبار سنجی در کنار فرآیند نسخه ARB فعلی قرار می گیرد و مدارس خود را برای اعتبارسنجی انتخابی در نظر می گیرند – زیرا اعتبار RIBA توسط دانش آموزان، والدین، حرفه و همچنین در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.

ARB پیشنهاد روشنی برای حذف ساختار ،مت 1،2 و 3 از فرآیند خود ارائه کرده است. با این حال، این در واقع فرآیند آنها نیست – این صلاحیت اولیه RIBA برای ثبت نام بود و زم، که ARB تشکیل شد، ،مت 1، 2 و 3 را برای فرآیند نسخه‌نویسی خود به عهده گرفت.

ما هیچ برنامه ای برای متوقف ، به رسمیت شناختن بخش 1 / مدرک کارشناسی

ما متوجه هستیم که دانشگاه‌ها و دانشکده‌های معماری ارزش فوق‌العاده مدرک کارشناسی (مدرک تحصیلی بخش 1) در معماری را می‌بینند و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف شناخت این برنامه‌ها نداریم. حدود نیمی از دانشجوی، که در مقطع کارشناسی معماری شروع می‌کنند، به بخش 2 ادامه نمی‌دهند. آنها در مشاغل مختلف مانند بازی، فیلم، رشته‌های خلاق، حسابداری، حقوق و غیره پیشرفت می‌کنند که در آن مهارت‌های سه بعدی حل مسئله وجود دارد. آنها در ،مت 1 توسعه می یابند بسیار ارزشمند هستند.

در طول فرآیند تعامل ذینفعان، RIBA از ARB درخواست کرده است تا از مضامین و ارزش‌ها برای آموزش معماری استفاده کند، که نتیجه یک فرآیند طول، مشارکت ذینفعان در بررسی برنامه‌های درسی بود، و شایستگی‌های اصلی خود را در زیر هر یک قرار دهد.

ما این کار را در طول فرآیند مشاوره ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که سیستم ها همسو هستند – که باید یک هدف مش، باشد.



[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/arbs-education-shake-up-wont-make-profession-more-accessible-says-allford