آشنایی با انواع سایبان ها چتری، برقی، متحرک، ثابت بامتک مجری سایبان های تخصصی


جمع کردن پارچه های سایبان در این دوره برخلاف اوایل قرن نوزدهم با استفاده از انواع بازو های متحرک صورت می گرفت. جنس روکش های پارچه ای سایبان در آن زمان به گونه ای بود که روکش ها در مقابل تابش نور خورشید یا سرمای فصل زمستان دچار آسیب نمی شدند. به مرور زمان با پیشرفت علوم مختلف، زمینه مناسبی برای تولید انواع سایبان های ثابت و متحرک با اشکال و ابعاد مختلف فراهم شد. شرکت سایه سازان ایران مهر با 15سال سابقه در زمینه تولید پوشش پلی یوپان از جنس upvc با مقاومت در برابر اشعه UV آفتاب و … منطبق بر استاندارد های جهانی ، و ساخت انواع سایبان در اصفهان ، سایبان خانگی ، سایبان باغ ، سایبان استخر و.. محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد دهد. بهتر است بدانید امروزه سایبان ها معمولا در دو نوع دستی و سایبان برقی تولید می شوند.

  • قابلیت حرکت و جا به جا نمودن آنها باعث شده است که بسیار کاربردی باشند.
  • در سایبان های جایگاه سوخت می توان از انواع نور های رنگی استفاده کرد، این امر موجب می شود که نمای ظاهری جایگاه سوخت زیباتر به نظر برسد.
  • سایبان های چتری متحرک، قابلیت جابجایی با دست را دارند اما در نوع ثابت، پایه سایبان در زمین فرو می رود.
  • سایبان پنجره به سازه‌ای گفته می‌شود که برای جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل و خنک کردن محیط داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نصب این نوع سایبان بسیار ساده و راحت است و به راحتی می توان آن را بر روی یک پایه نگهدارنده نصب کرد. وضعیت این نوع سایبان را می توان به صورت دستی و به مکمل اهرم یا به صورت برقی تنظیم کرد. مقاومت و دوام این نوع روکش در برابر فاکتور های محیطی مختلف بسیار زیاد است.

کیفیت سایبان ثابت یک اصل بسیار مهم :

این نوع سایبان از گذشته با به کار گیری ابزار آلات ابتدایی مورد استفاده‌ی افراد بوده اما با گذشت زمان و کاربرد مختلف فلزات در صنایع مختلف امروزه این سایبان‌ها با متریال‌ها و در طرح‌ها و شکل‌های مختلف طراحی شده ساخته می‌شود. در هنگام خرید سایبان ثابت به جنس سازه دقت داشته باشید زیرا جنس سازه سایبان در طول عمر آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. خودروها به مواظب در برابر باران و نور خورشید نیاز اساسی به سقف ثابت دارند. این سایبان‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانند یک محفظه ایجاد کنند که تابش‌های مضر نور خورشید به ماشین‌ها آسیب وارد نکند.

سایبان کالسکه ای

هر چقدر که میزان تقاضا برای این نوع سایبان بیشتر باشد، طبیعی است که قیمت آن نیز بیشتر می ‌شود. اولین و بزرگترین تولید کننده سایبان های بازوئی به صورت اتوماتیک(برقی) و دستی با پیشروی 2 الی 3.50 سانت با تولید بیش از 70 درصد سایبان در داخل کرمانشاه و شهرس… در تراس ، مدل سایبان بازوهای تاشو مناسب است و اگر تراس شما بزرگ است ، سایبان بازوهای مفصلی برای آن بسیار مناسب می باشد. به یاد داشته باشید که در صورت بارندگی یا باد شدید ، سایبان تراس را ببندید. و برای برداشتن آن همیشه صبر کنید تا خشک شود ، زیرا اگر هنگام جمع شدن مرطوب باشد ، رطوبت را حفظ کرده و می تواند لکه یا قالب ایجاد کند.

این سایبان از پر طرفدارترین سایبان های موجود در بازار است که با طراحی ساده ای که دارد، استفاده از آن ها را به ویژه در محیط های بازی همچون، حیاط، باغ، پارک و … ممکن کرده است. سایبان چتری بر روی یک پایه قرار می گیرد و همچون چتر، فضای معمولا کوچکی را پوشش می دهد. سایبان های چتری متحرک، قابلیت جابجایی با دست را دارند اما در نوع ثابت، پایه سایبان در زمین فرو می رود. جنس پارچه سایبان چتری، از برزنت، فلکسی و یا پارچه ترانزیتی است. اگر می خواهید که سایبانی را خریداری کنید اما در انتخاب خود سردرگم شده اید، در این بخش با انواع سایبان ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. سایبان ها از متریال های مختلفی ساخته می شوند و هر کدام، ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند.

برای پارکینگ های عمومی نیز، می توان از سایبان برقی در متراژ بالای 20 متر استفاده کرد. در این صورت، در ابتدا سازه سایبان احداث می شود و سپس، با پارچه ای که انعکاس مناسبی از نور و حرارت دارد، روی سازه پوشیده می شود. از سایبان پارکینگ می توانید برای ورودی منازل مسکونی در محوطه حیاط استفاده کنید. همچنین استفاده از این سایبان ها در مراکز اداری، تجاری و مجتمع های گردشگری که دارای پارکینگ های روباز هستند مناسب است. در این صورت، دیگر نگران گرم شدن ماشین یا کثیف شدن آن در روزهای بارانی و برفی نباشید. سایبان ماشین یکی از مهمترین انواع سایبان ها است که برای محافظت از ماشین ها در برابر پرتو های نور خورشید یا بارش باران و برف در فصل زمستان استفاده می شود.