آشنایی با انواع سایبان ها چتری، برقی، متحرک، ثابت بامتک مجری سایبان های تخصصی


این مدل سایبان ثابت دارای مقاومت بالا در برابر باران و باد دارند . از این نوع سایبان می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و ایجاد سایه در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری که دارای فضای باز هستند استفاده کرد. ، باید به شرکت های معتبر و با سابقه در امر طراحی و تولید انواع سایبان مراجعه کنید تا بتوانید از کیفیت محصول مورد نظر اطمینان حاصل کرده و هم چنین با مشاوران و کارشناسان در این زمینه مشورت کنید .

در این موارد اگر چارچوب پارکینگ با پروفیل آهن و روکش کروم ساخته شود، می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. البته در برخی موارد دیده می شود که از فولاد بهره گرفته می شود که دارای هزینه بیشتری نیز است. در تولید انواع سایبان های مختلف از مواد اولیه مختلفی مثل کرباس پنبه ای، الیاف مصنوعی پلی استر، الیاف طبیعی پنبه، لایه های وینیل، سازه های آلومینیومی، سازه های فولادی و آهنی، سازه چوبی و انواع روکش های آلومینیومی استفاده می شود.

  • آلاچیق ها در میان مردم بسیار پر طرف دار است ، به همین دلیل در بیشتر خانه های ویلایی و حیاط دار این نوع از سایبان ثابت را روئیت می کنید .
  • در واقع ما بنا به نیازهای مشتریان با استفاده از دستگاه های مجهز و با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان انواع سایبان های با کیفیت را تولید می کنیم.
  • با توجه به اینکه سایبان پارکینگ همیشه در معرض نور آفتاب، برف و باران قرار دارد باید در انتخاب جنس سازه و سقف دقتی بیشتری کرد تا از پوسیدگی آن در مدت زمان کوتاه جلوگیری شود.
  • هر چقدر که محل نصب سایبان سخت تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

با یک سایبان دستی ، به راحتی می توانید یک بازوی میل لنگ را بپیچید تا سایبان را باز کنید و بالا بیاورید و با گزینه الکتریکی، فقط باید یک دکمه را فشار دهید و سایبان به طور خودکار گسترش یافته و جمع می شود . در میان انواع مختلف بوم ، پلی استر ، ارزان ترین گزینه است ، اما ماندگاری آن کمتر است و رنگ ها سریع فرسوده می شوند . اکریلیک ها 80٪ از اشعه ماورا بنفش را فیلتر می کنند و به خوبی در برابر باد و باران مقاومت می کنند. سرانجام ، پارچه های ریز سوراخ نیز عالی هستند که 94٪ از اشعه UV را فیلتر می کنند و بهترین تهویه هستند.

سایبان ماشین

امروزه تعداد زیادی کارخانه در زمینه تولید انواع سایبان در کشور ایران و سایر کشور های جهان فعالیت می کنند و سعی می کنند که در تولید انواع سایبان از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کنند. طبیعی است هر چقدر که کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت سایبان مورد استفاده قرار می گیرد بهتر باشد، کارایی و عملکرد سایبان نیز بیشتر می شود و بر طول عمر آن افزوده می گردد. سایبان پنجرهسایبان ثابت پنجره همچنین از ورود آب به داخل پنجره‌ها و درب‌ها جلوگیری می‌کند و با پوشش مقاومتی خود در برابر ضربه‌ها و سقوط اشیا و ریزش‌های جوی بسیار محکم و مقاوم است.

در آن زمان از انواع حصیر های بافته شده برای پوشاندن قسمت های خارجی مغازه ها و منازل مسکونی استفاده می کردند. ولاریوم یکی از بزرگترین و مهمترین انواع سایبان است که در زمان تمدن مصر باستان توسط بادبان بند های کشتی از مواد اولیه مختلفی مثل پارچه های کتانی، انواع داربست های چوبی و ریسمان ها یا ورقه های نازک آهنی ساخته شده است. هرچه رنگ سایبان تراس تیره باشد ، از حفاظت بیشتری در برابر نور خورشید برخوردار است ، اما با ایجاد سایه های تیره، بیشتر محیط را در زیر خود پنهان می کند. در صورت وجود تهویه ، می توانید بوم های سبک را مانند آلاچیق قرار دهید. بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود.

شما می توانید تجهیزات مخصوص سایبان تراس را با سنسورهای باد و لرزش کامل کنید ، به این ترتیب که در صورت بارندگی یا شدت باد ، سایبان بسته می شود . پیشرفته ترین سیستم ها شامل برنامه نویسی زمان و حسگرهای حضور هستند. به عبارت دیگر ، می تواند متناسب با میزان پوشش مورد نظر شما باشد. اگر سایه بیشتری می خواهید ، سایبان با سایه انداز تراس را تهیه کنید، البته توجه داشته باشید که پارچه تقریباً فضای داخلی سایبان را بسته است. چهار نوع اصلی سایبان تراس ، ثابت ، قابل حمل ، جمع شونده و موتوری وجود دارد. این سایبان سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن و فولاد است و طراحی ساده ای دارند و معمولا به دور از پیچیدگی، در یک جهت، نصب می شود.

سایبان پنجره، تراس و بالکن

سایبان تاشو، از انواع سایبان های انعطاف پذیر هستند که در انواع ثابت و برقی، تولید می شوند. سایبان های تاشو مسافرتی، برای افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، مناسب است و قابلیت تا شدن و حمل در خودرو را دارند و فضای کمی می گیرند. در اجرای سایبان پارکینگ سایبان ها ثابت است و مناسب مکان هایی است که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نباشد. سایبان کلاسیک دستی و اتوماتیک بسیار مقاوم در برابر باد و باران دارای اجزای مکانیکی و پارچه کاربرد آنها برای فروشگاه ها، ساختمان ها، مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و فضاهای باز هستند. سایه‌بان‌های آلومینیومی برای مدت طولانی در ساختمان‌های مسکونی در سراسر دنیا محبوب بوده‌اند. آنها در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و با رنگ‌های مینایی‏ که به‌طور پیش فرض روی آنها قرار دارد رنگ آمیزیشده‌اند.

2) متریال به کار رفته در سایبان ثابت ، از بهترین متریال موجود می باشد . یک طرفه نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند به دلیل آن که پوشش سقف سایبان ثابت بر روی این تیر ها نصب می شود بنا بر این در برابر بار های ثقلی و جانبی باید پاسخ گو باشند . همچنین از ورق پلی کربنات تک یا دوجداره می توان به عنوان پوشش گلخانه استفاده نمود که هرکدام بنابه نظر مشتری قابل انتخاب می باشد. استفاده از مطالب وب سایت سایبان برقی به هر نحوی ، بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد. در تولید این نوع روکش از پارچه های مصنوعی یا پلی استر که با لایه ای از آکریلیک پوشانده شده اند استفاده می شود.

سایبان چتری

پارچه های چند لایه به عنوان مثال پلی استر با روکش وینیل ضد آب خواهند بود اما پارچه های بافته شده مانند پارچه های اکریلیک ممکن است با گذشت زمان فقط در برابر آب مقاوم باشند. اگر قصد دارید از سایبان تراس خود برای پناه گرفتن در برابر باران استفاده کنید ، قطعاً یک ماده پوششی می خواهید که کاملا ضد آب باشد. سایبان در تراس را باز کنید و آن را با شلنگ ، از هر دو طرف بشویید. اگر سایبان پنجره است ، می توانید از آب پاش استفاده کنید و با برس بشویید. از صابون خنثی استفاده کنید ، هرگز از محصولات شیمیایی و ساینده استفاده نکنید و گاه و بیگاه با اسفنج این کار را انجام دهید ، شما می توانید با جمع كردن پارچه سایبان خود در ماه های زمستان و كوشش در نگهداری ، عمر آن را افزایش دهید.