آثار هنری عمومی برای Royal Porcelain Works، Worcester


[ad_1]

هنرمند برنده 75000 پوند برای طراحی و ارائه “اثر هنری عمومی برجسته سایت خاص” دریافت خواهد کرد که میراث و کیفیت مادی ویژه ظروف چینی “Royal Worcester” شهر را تحسین کرده است.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است، یک اثر هنری جدید در خارج از موزه رویال ورسستر که در زمین کارخانه سابق این برند قرار دارد، ایجاد می کند. رویال ورسستر که در سال 1750 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین تولیدات چینی ،یسی باقی مانده است که هنوز وجود دارد.

بر اساس این خلاصه: «شورای شهر ورسستر، موزه سلطنتی ورسستر و آثار چینی سلطنتی به دنبال سفارش دادن یک اثر هنری اصیل عمومی هستند تا به میراث چینی شهرت جه، شهر ور،تر پاسخ دهند.

«اثر هنری عمومی خاص سایت برجسته یا آثار هنری از رویکردهای خلاقانه برای تجلیل از چینی ورسستر، تاریخچه آن و کیفیت‌های مادی ویژه آن استفاده می‌کند.

“اثر هنری عمومی جدید در محیط موزه سلطنتی ورسستر قرار می گیرد و شگفت زده، خوشحال می شود و آگاهی و قدرد، از میراث چینی شهر را افزایش می دهد.”

ور،تر در سواحل رودخانه سورن در حدود 50 کیلومتری ج، غربی بیرمنگام واقع شده است و حدود 100000 نفر در آن زندگی می کنند. خط افق آن تحت سلطه کلیسای جامع قرن دوازدهمی و مناره سابق کلیسای سنت اندرو است.

در دوران قرون وسطی این شهرک مرکز اصلی تولید پارچه بود و در قرن هجدهم مرکز برجسته ،ستان برای دستکش سازی بود. مرکز شهر در طول دهه های 1950 و 1960 به طور جامع توسعه یافت.

سال گذشته، بورل فولی فیشر برنده مسابقه‌ای برای ارتقای ۷۵۰،۰۰۰ پوندی بازار خیاب، تاریخی فرشته پلیس ورسستر شد – بخشی از بسته ۳۰ میلیون پوندی بهبود ور،تر با حمایت صندوق خیابان‌های بلند آینده ،ت.

جست‌وجوی یک تیم طراحی پنج سال پس از آن صورت می‌گیرد که شورا مسابقه‌ای را برای یک مشاور برای طرح‌ریزی مجدد مرکز شهر خود راه‌اندازی کرد. در سال 2020، مو،ون یک پل جدید را برای شورای شهرستان ورسسترشایر تکمیل کرد تا جایگزین یک گذرگاه عابر پیاده خطرناک با کنترل سیگنال در یک جاده شلوغ A شود.

آ،ین مسابقه، هنرمندی را برای ارائه اینستالیشن انتخاب می‌کند که می‌تواند «غافلگیر، خوشحال و آگاهی و قدرد، از میراث چینی شهر را افزایش دهد». کانسپت برنده در یکی از هفت مکان در فضای باز اطراف موزه رویال ور،تر نصب خواهد شد.

پیشنهادها باید بازدیدکنندگان را به سمت پیشنهاد توریستی شهر راهنمایی کنند و در عین حال به «کیفیت‌های متمایز بصری، مادی و/یا لمسی چینی ورسستر» اشاره کنند. ساختار تکمیل شده باید حداقل 20 سال با تعمیر و نگهداری “کمترین، ساده و مقرون به صرفه” دوام بیاورد.

برنامه های کاربردی باید شامل یک رزومه یک هنرمند با صفحه A4 و حدا،ر چهار صفحه از صفحات A4 باشد.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/compe،ions/public-artwork-for-royal-porcelain-works-worcester