
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404
باند سوم برای هیترو ، پشتیبانی اولدترافورد و 18 شهر جدید
در اوایل امروز (29 ژانویه) ، راشل ریوز مجموعه ای از اعلامیه های مهم در مورد پروژه های زیرساختی را بیان کرد و تعدادی از طرح های متوقف شده یا قبلاً قفسه بندی شده را به ،وان بخشی از جاه طلبی ،ت کارگر برای پیشبرد "بیشتر و سریعتر" برای شروع رشد اقتصادی زنده کرد.
و همچنین موارد بلیط بزرگ ، ریوز پیشنهادهایی را برای محدود ، اقدامات احتمالی بررسی قضایی بیان کرد که می تواند تحولات در مقیاس بزرگ و یک رویکرد جدید برای تصمیم گیری در مورد زمین در اطراف ایستگاه ها را از بین ببرد و پاسخ پیش فرض را به "بله" برای خانه ها و دفاتر تغییر دهد.
بحث برانگیزترین اعلامیه وی پشتوانه وی برای ساخت یک باند سوم در فرودگاه هیترو بود که اگرچه در اواسط ژوئن 2018 توسط پارلمان تصویب شد ، اما توسط چالش های قانونی مورد توجه قرار گرفته و توسط مبارزان آب و هوا محکوم شده است.
در سال 2020 گریمشاو ، که قبل از برنامه ریزی برنامه های توسعه 14 میلیارد پوندی فرودگاه کار کرده بود ، پس از آنکه پس از آنکه توسط دادگاه تجدید نظر به دلایل محیط زیست غیرقانونی تلقی شود ، به تعویق افتاد ، مجبور شد کارمندان متصل به این کار را ا،اج کند. تمرین AJ100 چهار سال قبل ، معماران Zaha Hadid ، Benoy و Hok را در این مسابقه مورد ضرب و شتم قرار داده بود.
ریوز با توجیه تصمیم خود برای پیشبرد گسترش با گسترش ، گفت: یک باند سوم "رشد بیشتر را باز می کند ، سرمایه گذاری را تقویت می کند ، صادرات را افزایش می دهد و ،یس را بازتر و متصل تر می کند". او در این اعلامیه با تعهد به "مدرن سازی فضای هوایی ،یس" گره خورده است [by] انتقال به هواپیمایی سبزتر. ریوز ادعا کرد "سوخت حمل و نقل هوایی پایدار باعث کاهش انتشار CO2 در مقایسه با سوخت جت فسیلی در حدود 70 درصد می شود و با سرمایه گذاری 63 میلیون پوند در سال 2025-26 در صندوق پیشرفته سوخت ها از تولید کنندگان ،یس حمایت می کند.
صدراعظم گفت که او از فرودگاه هیترو دعوت کرده است تا برنامه هایی را برای گسترش فرودگاه ارائه دهد تا تابستان ، اما افزود که اگر این پیشنهادات مطابق با اه، قانونی زیست محیطی و آب و هوا باشد ، ،ت آنها را امضا می کند.
ریوز تأیید کرد که هایدی ال،اندر ، وزیر حمل و نقل ، به زودی در مورد برنامه های گسترش در گاتویک و لوتون تصمیم می گیرد و ،ت با شورای دونکاستر و شهردار یورکشایر ج،ی برای حمایت از تلاش برای بازگشایی فرودگاه دونکاستر شفیلد همکاری خواهد کرد.
در جای دیگر ، ریوز ایده کریدور رشد آ،فورد به کمبریج را احیا کرد-ایده ای که نزدیک به دو دهه در هیئت مدیره طراحی شده است-می گوید این منطقه با محوریت علم و فناوری می تواند 78 میلیارد پوند به اقتصاد ،ستان تا سال 2035 اضافه کند.
چهار سال پیش، ساخت و ساز 3.5 میلیارد پوند آ،فورد به بزرگراه کمبریج پس از آنکه تجزیه و تحلیل نشان داد مزایایی که جاده تحویل می داد از هزینه های آن پیشی گرفته بود ، لغو شد.
اما امروز ریوز بودجه پروژه های حمل و نقل در منطقه را تأیید کرد ، از جمله ارتقاء A428 بین میلتون کینز و کمبریج و همچنین خط جدید ریلی غربی غربی.
وی همچنین خاطرنشان کرد که ،ت 18 مورد ارسال برای "تحولات جدید قابل توجه" در طول مسیر این پیوند ریلی ، با "جوامع جدید و گسترده" در این کشور دریافت کرده است راهرو رشدبشر
در پاسخ به این خبر ، سادی مورگان DRMM ، عضو کمیسیون ملی زیرساخت ، گفت: "چراغ سبز صدراعظم برای رها ، پتانسیل کامل اقتصادی کریدور به کمبریج ، اخبار خوش آمدید پس از تعدادی از شروع کاذب ، و من خوشحالم جاه طلبی ،ت با مقیاس تحولی که در گزارش اصلی کمیسیون در سال 2017 پیش بینی کرده بودیم مطابقت دارد.
"این بسیار مهم است که محدودیت های حمل و نقل ، آب و مسکن در مورد رشد اقتصادی در یکی از تولید کننده ترین مناطق ،ستان برداشته شود - پر ، شکاف در راه آهن غربی غربی ، بهبود جاده های استراتژیک منطقه و اقدامات هماهنگ برای تأمین منابع آب آن قابل توجه است. قدم به جلو. دیدگاه قانع کننده ،ت برای راهرو اکنون باید به یک برنامه جامع اقتصادی تبدیل شود.
ریوز همچنین از حمایت ،ت برای توسعه مجدد خانه من،تر اولدترافورد و مناطق اطراف آن خبر داده است - یک نقشه اصلی در حال ظهور که توسط Foster + Partners تحت نظارت قرار می گیرد.

منبع: من،تر یونایتد
من،تر یونایتد در سپتامبر 2024 طرح های اصلی مدل اولدترافورد
باشگاه لیگ برتر قرار است در پایان فصل تصمیم بگیرد که آیا باید استادیوم موجود را به یک مکان 87،000 ظرفیت بازسازی و گسترش دهد یا یک زمین 100000 ظرفیت کاملاً جدید بسازد.
این قابل درک است که از پول ،ت برای حرکت سه پایانه باری ریلی که در راه توسعه مجدد پیشنهادی قرار دارند استفاده می شود ، که می تواند 5000 خانه و دومین "پردیس بزرگ فوتبال" در سراسر شهر از مجتمع ورزشی بزرگ من،ترسیتی در شرق ایجاد کند. بشر
با واکنش به اعلامیه های صدراعظم ، آلن ویلن ، مدیر اقتصادی تحلیلگران ساخت و ساز گلنیگان ، گفت: "در حالی که پروژه های بزرگ برای ش،تن زمین زمان می برد ، یک تعهد ،تی محکم به سرمایه گذاری تازه در محیط ساخته شده می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد - تقویت اعتماد به بخش خصوصی خصوصی و تسریع خط لوله های پروژه. ،
تعهدات ،تی برای سرمایه گذاری تازه می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد
"برش نوار قرمز در فرآیند برنامه ریزی ، توسعه را باز می کند و اطمینان حاصل می شود که پروژه ها از تصویب سریعتر به ساخت و ساز منتقل می شوند."
با این حال ، وی افزود: "اما برنامه ریزی اصلاحات به تنهایی برای ارائه" رونق ساختمان "وعده داده شده کافی نخواهد بود. زنجیره های عرضه ، کار ماهر و اعتماد به نفس در بازار نیز باید تراز شوند. مقاله کار زیرساخت 10 ساله ،ت این امر را تصدیق می کند ، اما موفقیت به سرمایه گذاری واقعی و پایدار در توسعه نیروی کار و انعطاف پذیری زنجیره تأمین بستگی دارد.
"بدون این ، حتی بلندپروازانه ترین بازنگری برنامه ریزی ، خطرات ناشی از محدودیت های عملی در تحویل را تضعیف می کند."
نظرات
Muiwa Oki ، رئیس موسسه سلطنتی معماران ،یس
تمرکز ،ت در ارائه خانه های جدید و زیرساخت های ملی خبرهای خوبی است - اینها محرک های اساسی برای رشد اقتصادی هستند و حرکت برای باز ، زمین در نزدیکی مراکز حمل و نقل می تواند تحول آور باشد. ما به محلات پر جنب و جوش و به خوبی متصل به همه چیز از حمل و نقل در دسترس گرفته تا فضای سبز و مراکز شلوغ محلی نیاز داریم.
اما کیفیت هنگام ایجاد تحولات جدید اهمیت دارد. معماری نقش مهمی در اطمینان از اینکه مکان های جدید پایدار ، قابل زندگی و من، برای آینده هستند ، ایفا می کند. ما آماده همکاری با ،ت هستیم تا این چالش را برآورده کنیم. ما مشتاقانه منتظر دیدن جزئیات بیشتر در لایحه برنامه ریزی و زیرساخت های آینده هستیم.
جنت یانگ ، مدیر کل موسسه مهندسان عمران
سرمایه گذاران و زنجیره تأمین ساخت و ساز نیاز به اطمینان دارند تا اطمینان داشته باشند که ،یس مک، جذاب برای ارائه زیرساخت ها است و به روزرس، کتاب سبز می تواند به عدم تعادل منطقه ای در سرمایه گذاری کمک کند.
در حالی که جزئیات بیشتری در مورد چگونگی حمایت از رشد ،ت و برآورده ، جاه طلبی های خالص صفر خود لازم است ، ارائه زیرساخت ها و تحقق اه، آب و هوایی کشور نباید به ،وان یک یا انتخابی تلقی شود. برنامه ریزی و ارائه زیرساخت های من، می تواند با دستیابی به جاه طلبی های خالص صفر کشور همراه باشد.
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/reeves-third-runway-for-heathrow-old-trafford-support-and-18-new-towns